1393/11/14
مراسم جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تالار ابن‌سینا برگزار می‌شود
در خجسته ایام دهه مبارک فجر و به همت بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی، مراسم جشنی با سخنرانی دکتر رحیم‌پور ازغدی و اجرای مراسم متنوع و مفرح توسط گروه‌های هنری در تالار ابن‌سینای دانشکده پزشکی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، صابر جزینی زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی با بیان این خبر گفت: مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ساعت 14:30 شنبه 18 بهمن 93 با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد و در این مراسم از خانواده معزز شهدا تجلیل به عمل می‌آید.

وی با اشاره به حضور دکتر رحیم‌پور ازغدی به‌عنوان سخنران برنامه گفت: محور سخنرانی دکتر ازغدی، نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی است و تا جایی که بنده مطلع هستم، دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اولین بار در سطح دانشگاه‌های کشور به بررسی و واکاوی این پیام تاریخی و ارزشمند می‌پردازد.

جزینی زاده با بیان اینکه بخش دیگر این مراسم برنامه‌های شاد و مفرح خواهد بود گفت: یک گروه تئاتر در این جشن به اجرای برنامه می‌پردازد و همچنین گروه موسیقی نبض به‌صورت زنده به اجرای جدیدترین اثر خود خواهد پرداخت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده پزشکی با بیان اینکه جشن پیروزی انقلاب متعلق به همه آحاد جامعه اسلامی است اظهار داشت: از همه استادان محترم، مدیران و کارکنان شریف و دانشجویان معزز دانشگاه دعوت می‌کنیم تا با حضور در این مراسم، تجدید میثاقی با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی داشته باشند و امیدواریم این حرکت گامی هرچند کوچک در راستای تعظیم شعائر الهی و ادای دینی هرچند کوچک به خون‌های پاک فرزندان آسمانی این مرزوبوم باشد.


پربازدید ترین خبرهای سال