1400/08/30
دکتر سرو قامت: زمانی خلاقیت و مدیریت تبلیغ رخ می‌دهد که مسجد، محل هم‌نشینی‌های همیشگی مخاطبین شود
به همت مدیریت امور روحانیون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، وبینار مجازی با عنوان «مدیریت تبلیغ» ویژه ائمه جماعات، مبلغین و فعالان فرهنگی دانشگاه، روز پنجشنبه 27 آبان 1400 به‌صورت مجازی در سامانه اسکای‌روم دفتر نهاد برگزار شد.
دکتر سرو قامت: زمانی خلاقیت و مدیریت تبلیغ رخ می‌دهد که مسجد، محل هم‌نشینی‌های همیشگی مخاطبین شود

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، سومین و آخرین جلسه، از سری جلسات مدیریت تبلیغ روز پنجشنبه 27 آبان 1400، با حضور دکتر حسین سرو قامت، مشاور عالی مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه به‌صورت مجازی در سامانه اسکای روم دفتر نهاد برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر سرو قامت، ضمن خیرمقدم و تبریک هفته بسیج به عزیزان حاضر در جلسه، گفت: در این جلسه قرار است به مدیریت خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در تبلیغ بپردازیم.
وی در ادامه افزود: منظور از مدیریت خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها در تبلیغ این است که اگر قرار باشد ما در فرایند تبلیغ خلاقیت داشته باشیم دقیقاً این خلاقیت و نوآوری باید را در چه زمینه‌هایی به کار ببریم.
ایشان در ادامه به زمینه‌هایی برای ایجاد خلاقیت و نوآوری در فرایند تبلیغ اشاره کرد، از جمله: خلاقیت در شناخت مخاطب، خلاقیت در انتخاب موضوع، خلاقیت در انتخاب قالب تبلیغی، خلاقیت در ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطب، خلاقیت در استفاده از اوقات فراغت، خلاقیت در استمرار بخشی تبلیغ، خلاقیت در بیان به‌موقع مطالب، خلاقیت در شیوة تبلیغی در متعادل و...
دکتر سرو قامت در خاتمه اظهار داشت: زمانی خلاقیت و مدیریت تبلیغ رخ می‌دهد که مسجد، محل هم‌نشینی‌های همیشگی مخاطبین شود و مبلغ هم آگاه به زمانه و باهوش باشد.


نظرات کاربران
کد امنیتی