1391/04/09
برگزاری سومین کارگاه علمی تخصصی ائمه جماعت دانشگاه های علوم پزشکی، علمی – کاربردی و پیام نور استان تهران
سومین کارگاه علمی تخصصی ائمه جماعت دانشگاه های علوم پزشکی، علمی – کاربردی و پیام نور استان تهران در پردیس شهید همت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

ای نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و حجت الاسلام والمسلمین دکتر عیسی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران و حجت الاسلام والمسلمین هادوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهد و حجت الاسلام والمسلمین غفاری معاون نهاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حضور پر شور ائمه جماعت این دانشگاه ها برگزار گردید.
این کارگاه که با موضوع مهارتهای پاسخگویی به شبهات و مسائل اعتقادی در پردیس شهید همت دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت دفتراستانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران برگزار گردید، ابتدا با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید توسط قاری ممتاز کشور جناب آقای قانع از دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شد. سپس حجت الاسلام والمسلمین دکتر عیسی زاده در طی سخنانی ضمن خوش آمد گویی به همه حضار، از حضور حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رحیمیان تقدیر و تشکر نمودند و اظهار داشتند که ایشان به جهت ارتباط با حضرت امام خمینی (ره) و حشر و نشر با ایشان و با توجه به تجربه فراوانی که در عرصه تبلیغ دارند برای ما طلبه های جوان چهره ای آشنا هستند و می توانیم از تجربه هایشان در محیط دانشگاه سود ببریم.
در ادامه این کارگاه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رحیمیان در طی سخنانی به بررسی وجه اشتراک حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری پرداختند و اظهار داشتند که از جمله این اشتراکات جامعیت این دو بزرگوار و قانونمندی آنها است که می توان این اشتراکات را در اعمال آنها نظیر مطالعات کسترده و نماز اول وقت و اطلاعات و آگاهی های لازم از تمام مسائل و پیوند این عزیزان با قرآن دانست. ایشان ضمن بیان خاطره ای از مرحوم حاج احمد (ره) که ایشان نقل کردند امام در زمان عادی در هر ماه یک ختم قرآن داشتند اما در ماه رمضان 10 ختم قرآن داشتند. ایشان در ادامه پیرامون موضوع جلسه به ایراد سخنرانی پرداختند و در ادامه این کارگاه حجت الاسلام والمسلمین هادوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شاهد به ایراد سخنرانی با موضوع مسجد موفق پرداختند.
در ابتدای سخنرانی ایشان، ائمه جماعت حاضر در کارگاه به برنامه و کارهای انجام شده و تجربیات خود در سطح دانشگاه و خوابگاه ها و بیمارستانها و مراکز تابعه دانشگاه های علوم پزشکی تهران اشاره کردند. و سپس حجت الاسلام والمسلمین هادوی ضمن پرسش و پاسخ با ائمه جماعت در طی سخنانی با نمایش اسلاید به ارائه راهکارهایی پیرامون موضوع کارگاه اشاره کردند.
در ادامه این کارگاه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام والمسلمین دکتر عیسی زاده در مسجد امام حسین(ع) دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار گردید. این کارگاه بعد از اقامه نماز و صرف نهار ادامه یافت و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر عیسی زاده پایان یافت.
در انتهاء این کارگاه از بین اظهار نظرکنندگان در مورد مسجد موفق به قید قرعه به دو نفر هدایایی اهداء گردید.



پربازدید ترین خبرهای سال
سخنرانی مدیر امور روحانیون و مبلغین نهاد در اولین همایش ذاکرین اهل بيت (ع) واحدهاي تابعه دانشگاه
پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین عیسی زاده به مناسبت درگذشت دکتر سید امیر، سید نادر و سید امید میرباقری
اسامی برگزیدگان جشنواره قرآنی و فعالین قرآنی دانشگاه علوم پزشکی تهران
برگزاری مراسم عزاداری شب اول محرم در خوابگاه الزهرا (س)
برگزاری اولین جلسه کمیته طرح و برنامه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال جاری
برگزاری مراسم افتتاحیه دومین دوره طرح ضیافت اندیشه(دانش افزایی) استادان در دانشگاه علوم پزشکی تهران
توصیه های حجت الاسلام والمسلمین هادوی به ائمه محترم جماعات دانشگاه
برگزاری سومین کارگاه علمی تخصصی ائمه جماعت دانشگاه های علوم پزشکی، علمی – کاربردی و پیام نور استان تهران
برگزاری سومین دوره مسابقات قرآنی اساتید، کارکنان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی تهران
برگزاری همایش بزرگ سبک زندگی در دانشگاه علوم پزشکی تهران