1394/12/18
برگزاری جلسه شورای هم‌اندیشی استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران
به همت مدیریت هم‌اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشست دبیران هم‌اندیشی نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، این جلسه از ساعت 13 روز یکشنبه 16 اسفند 94 با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عیسی زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین غفاری، معاون نهاد، دکتر ناطق پور، دبیر هم‌اندیشی استادان نهاد، رضا بختیاری مدیر هم‌اندیشی استادان نهاد، دکتر شریف‌زاده، دکتر توکلی بزاز، دکتر درگاهی، دکتر حسینی تودشکی، دکتر غیاثوندیان، خانم مهری، دکتر امانی، دکتر خاجوی، دکتر کشوری، دکتر گرجی، نمایندگان هم‌اندیشی استادان از دانشکده‌های داروسازی، پزشکی، پیراپزشکی، دندان‌پزشکی، پرستاری و مامایی، توان‌بخشی، فناوری‌های نوین پزشکی و بیمارستان‌های سینا، امام خمینی (ره)، طبی کودکان و همچنین حجج‌الاسلام خالصی نژاد، معصومی، سالمی، شیرعلی پور، رابطین نهاد در دانشکده‌های بهداشت، توان‌بخشی، دندانپزشکی و پرستاری برگزار شد.

در ابتدای این جلسه و پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، دکتر ناطق پور، دبیر هم‌اندیشی استادان نهاد ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از فعالیت‌های انجام‌شده دبیران هم‌اندیشی طی سال جاری به قرائت دستور جلسه پرداخت.

در ادامه رضا بختیاری، مدیر هم‌اندیشی استادان نهاد به ارائه گزارش عملکرد مدیریت هم‌اندیشی استادان در سال 94 پرداخت و گفت: در طول یک سال سپری‌شده دو همایش بزرگ ضیافت اندیشه استادان و چالش‌های فقهی حقوقی و اخلاقی سلول‌های بنیادی توسط این مدیریت برگزار شد.

وی افزود: هم‌چنین 25 برنامه هم‌اندیشی و دانش‌افزایی استادان در مراکز مختلف دانشگاه برگزار شد که درمجموع در این جلسات 5060 نفر/ ساعت برنامه آموزشی تدارک دیده شد و قریب به 600 گواهی حضور در جلسه، برای استادان شرکت‌کننده صادر شد.

بختیاری در پایان گفت: در حوزه اقدامات فرهنگی، برنامه‌هایی مثل برپایی نمایشگاه کتاب و تابلو تصویر، برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس برای استادان به همراه خانواده و برگزاری جلسات سخنرانی اخلاقی برای استادان عزیز تدارک دیده شد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عیسی زاده ضمن تشکر از فعالیت‌های دبیران هم‌اندیشی دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها در برگزاری جلسات هم‌اندیشی و کارگاه‌های دانش‌افزایی در سطح دانشگاه گفت: در این جلسه از رابطین روحانی دفتر نهاد در دانشکده‌ها نیز دعوت‌شده تا ضمن آشنایی بیشتر با فضای فعالیت‌های فرهنگی استادان، تعامل بیشتری با نمایندگان هم‌اندیشی برقرار کرده و در اجرای برنامه‌های استادان کمک‌حال ایشان باشند.

وی ضمن اشاره به جلسه هیئت‌رئیسه که به میزبانی معاونت فرهنگی برگزارشده بود گفت: برنامه‌های اجراشده در حیطه استادان توسط هم‌اندیشی استادان نمود زیادی داشته و باعث جلب‌توجه رئیس و اعضاء واقع شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی زاده در پایان سخنان خود با تأکید بر نیاز به ارزیابی مستمر و نیازسنجی مراکز مختلف برای اجرای برنامه‌ها گفت: اجرای برنامه‌ها به شیوه‌های جدید و خلاقانه با ارائه محتویات و موضوعات جدید به‌روز، باعث پویا شدن برنامه‌ها خواهد شد.

در ادامه اعضای جلسه به ارائه نظرات خود در مورد برنامه‌های برگزارشده در سال جاری و بیان پیشنهاد‌ها و نظرات خود برای اجرای برنامه‌ها در سال 95 پرداختند.


پربازدید ترین خبرهای سال
اسامي برگزيدگان دانشجویی بخش کتبی مرحله مقدماتي بيستمين جشنواره قرآني دانشگاه علوم پزشكي تهران
اعلام اسامی برندگان مسابقه تفسیر سوره قصص ویژه ماه مبارک رمضان
برگزاری جلسه شورای هم‌اندیشی استادان دانشگاه علوم پزشکی تهران
چهارمین همایش طبیب روحانی/ حضرت آیت‌الله جوادی آملی: علمی که موضوع آن فعل الهی باشد، دینی، الهی و قطعاً خوب است
اسامی برگزیدگان مرحله مقدماتی بیستمین جشنواره قرآنی اساتید، کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی تهران در بخش خواهران
گفتگوی روابط عمومی دانشکده دندان پزشکی با حجت الاسلام و المسلمین سالمی
اردوی مطالعاتی مشهد مقدس ویژه سیر مطالعاتی «زندگی آموختنی است» برگزار شد
مراسم گرامیداشت ولادت امام زمان (عج) و بیست و ششمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با عنوان «طلایه‌دار انتظار» برگزار شد
برگزاری کوه گشت یک‌روزه استادان و دانشجویان دانشکده پزشکی به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
هجدهمین کارگاه ازدواج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد