1396/12/13
برگزاری جلسه دوم نشست دانش‌افزایی استادان با موضوع مدیریت خشم در دانشکده داروسازی
به همت مدیریت هم‌اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران، جلسه دوم کارگاه هم‌اندیشی استادان دانشکده داروسازی با موضوع «مدیریت خشم» برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، جلسه دوم این کارگاه آموزشی از ساعت 8:30 صبح روز یک‌شنبه، 13 اسفند 96 آغاز شد.
در این جلسه دکتر کاظم‌زاده عطوفی، روانشناس بالینی و عضو هیئت‌علمی دانشكده علوم رفتاري و سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی ایران، ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم به حضار، علائم ظاهری بروز خشم را برشمرد و گفت: تغيير رنگ چهره، داغ شدن يا يخ كردن، بی‌حس شدن برخي قسمت‌های بدن، تغيير تنفس، افزايش ضربان قلب، افزايش فشارخون، گشادشدن مردمك چشم، منقبض شدن عضلات از علائم ظاهری بروز خشم در انسان هستند.
وی در ادامه به ویژگی‌های افراد ماهر در مدیریت خشم اشاره کرد و گفت: آسیب وارد نکردن به خود، آسیب وارد نکردن به دیگری و تلاش برای احقاق حق خود از ویژگی این دسته افراد است.
وی همچنین خودآگاهی هیجانی، خنثی کردن خشم و جرئت مندی را اجزا فرایند مدیریت خشم عنوان کرد.
توضیح اینکه در حین و ادامه نشست تبادل‌نظر و پرسش و پاسخ بین اساتید و کارشناس و شرکت در فعالیت‌های گروهی انجام شد و جلسه در ساعت 12:30 پایان یافت.